viernes, 9 de mayo de 2008

As claves do éxito. Parte XV. Rober "Persi"


Como xa che dixen vaime costar moito escribir esta crónica, porque para poñer algo bo... teño que ir o libro, e non me dan datos de anteriores clubes.
O que non consigo entender e con que armas,(supoño que tirou de chantaxe emocional) te conseguiu traer o mister para Lamela.

Jose, quen e este Rober? Preguntaballe eu o día que te vin, ala me explicou, pero co que me quedei e que lle pegabas moi ben o balón. E tamen que estiveras no partido Cacheiras-Noia que se suspendera. 9 meses despois e como si de un parto se tratará agora xa sei quen e Roberto Otero. E o que lle pega "tan mal o balón" Berres, Laro, Rodeiro. O que se pon "nervioso" en partidos importantes. Penalty de Grixoa. Tamen o que mira polo clube e intenta aforrar un peso (Penalty contra o Sporting jejejeje). Aquel que se preocupa polos compañeiros como se foxen irmans (Vesaxe o caso de Chicho).

O que manda os correos que nos entreteñen as tardes, con esos videos de paxaros intentando coller vuelo. Aquel que xoga onde o poñan, aquel que o "6" lle queda "grande", e o "10" pequeno, jejejeje. Xunto con Oscar os dous "carniceiros", o motor que move o equipo dentro do campo. No vestiario, dos máis sensatos, senon o que máis.

E ademais este ano non dixo nada de deixalo... ainda vai a ser este ano o que o deixes? jejejeje, non teremos tan mala sorte digo eu. E ainda me falta por coñecerte na festa do ascenso, que teño informes de que como en todo, tamen eres un "espectaculo". Tiñas que oir os teus compañeiros falar de ti, e ruborizariaste, ata che caerian as lagrimas do ben que falan. Ou terialos que oir no banquillo cando hay unha falta o borde da area. Xa cantando o gol, (si esta Lino no campo tamen os meto eu, apartando como chos aparta) So espero que nos des o alegron de disfrutarte polo menos un ano máis.

Outro acerto máis tanto no deportivo como no persoal. En todolos equipos o "10" marca a diferencia, e neste caso moito máis.
Eu dareiche un "10" en todo, que o domingo o encargado de poñercho na espalda e o Mister.
Gracias!

No hay comentarios:

Publicar un comentario