jueves, 27 de marzo de 2008

No baúl dos recordos II Parte. A 4 días do Cacheiras - Lamela

Pois hoxe, nesta semana de "Derbi" por que o final parece iso, un Derbi, ainda que historicamente os dous equipos non tiveran esa rivalidade, agora coa inclusión no Lamela de varios ex integrantes do corpo técnico, directiva e xogadores do Cacheiras, pois isto toma un cariz moito mais interesante.
Pois como vos anunciei o sair de adestrar, hoxe a foto vai, para este que escribe, e o irmán bo, da saga Cutrín, o meu amigo Chiño, irman de David Cutrín, que sei que non se enfada si afirmo, que foi moito mellor futbolista :) jejejejejeje. Bueno, para ser xustos direi que fan un fútbol totalmente diferente.

Esta foto, sacada en Cacheiras, antes dun partido Cacheiras B - Cordeiro B, e os fenomenos que saen eran as duas "Zurdas de Ouro" do equipo filial, que tempos, como nos temos rido... e o ben que o temos pasado.



Quen me iba a dicir a min, que 2 anos despois, iba a estar en Lamela... pero alegrome, sodes un gran grupo. E o que estou aprendendo do que "Maneja o Cotarro" eso so o sei eu.
Na seguinte entrada, farei unha quiniela... a ver si vos mollades un pouco no foro, que o final non hai que faga competencia, eu aqui son moi politicamente correcto, pero vos no foro "rajade" o que queirades.

No hay comentarios:

Publicar un comentario