miércoles, 16 de abril de 2008

As claves do éxito. Parte V . Fli e Mariño, Mariño e Fli


Non vou a ser eu quen diga a estas alturas, a importancia de dous grandes porteiros. Da sua compenetración de que asuman cada un o seu rol, de que se leven ben, e de que sexan duas boas persoas. Fli e Mariño, Mariño e Fli, como sempre lles digo, unha mezcla entre ambos podria ser explosiva. Fli, moito che queda que aprender do Sr. Santiago. Ainda que parece que o final da tempada vaste poñendo "o rego". So me quedou a pena de darvos unha pequena vareada este ano.

Ainda que me da a pinta que sodes de taco de aluminio e espinilleras como ben di Pampo, e non teriades ningunh problema en calquer tipo de situación. De Santi estou totalmente convencido, e de ti Fli, seguro que tamen, que as matas calando. En definitiva, o equipo menos goleado, como porteiros que son, son diferentes o resto, e ben que esta a diversidade que? jejeje
Deixovos unha das fotos mais bonitas que me mandou Pili, a min polo menos foi das que máis me gustou. Aqui vola deixo para que teñades un bo recordo de dous porteirazos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario