viernes, 25 de abril de 2008

As claves do éxito. Parte XI . "Diego"


Diego ou Julio, Julito Baptista, como cariñosamente lle chamo eu. Ais... si ti quixeras e eu me deixara. Ou si te quixeras soamente. Sei que este ano foi duro para ti, e o que máis me jode, e que si non lle apuntaras a pelota vale... pero eres un bo xogador! Coa tua forza e a miña cabeza eramos un xogador de primeira división jajajaja.
Pensa que eres un dos "culpables" do ascenso, pensa nos partidos fronte o San Mamed, Tordoia, Berres e Ponteceso (neste último estiveches moi participativo, ainda que o final os goles sempre os meten os mesmos). Olvida todolos momentos compricados da tempada, e quedate co magnifico grupo que somos, 19 xogadores o mister e máis eu, que compartimos tanto tempo pola semana, pasando frio e mollandonos. Pensa en que ti eres parte de ese grupo, unha parte fundamental como as demais. E que toda axuda a remar na mesma dirección e importante.
Pero claro, un PERO... voucho a poñer. Por que non todo vai a ser flores nesta tempada. E sabes que teño razon cando che digo.....: Aprende a xogar o truco... por que non tes nin media ostia, jejejeje. Unha aperta XULIO!!
P.D: Para atopar unha foto tua no archivo que teño.... vinme negro!! A ver si non lle escapas as camaras!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario