jueves, 24 de abril de 2008

As claves do éxito. Parte VIII "Rubén"


Podria dicirvos quen e o "3" do Lamela, e todos me identificariades a un xogador. Este e Rúben, ou como o coñecin eu sempre, dende que xogaba no Vedra, RUBEN DARIO, asi si que eres inconfundible. O outro día de rebote, vou e enterome de que en 2 anos en Lamela ainda non meteras un gol, eu penso que deberias pedirlle un penalty a Pampin (ou a Robert jejejeje) e animarte, non te podes quedar de vacio en 2 tempadas non? Agora en serio, o teu traballo cumpliclelo a perfección xa que defensivmente xunto a Amosa, eres dos que con máis intensidade pasa os 90 minutos. Tamén me da, que puxeches toda a carne no asador, so para celebralo, jejejeje. Moi amigo dos seus amigos, e tamen moi inimigo dos seus inimigos, visceral e con "xenio" todo forza e potencia pola banda zurda do ataque amarelo. So unha pregunta para ti Rubén despois de dous ano... a que mereceu a pena estar neste grupo? Seguramente a tua resposta será SI, e este grupo dende fai 2 tempadas e como é en gran parte gracias a ti. (Teño que facerche un video quee eres dos poucos que non te dou pillado despistao..)

No hay comentarios:

Publicar un comentario